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The role of the media agenda in a context of political polarization

dc.contributor.authorGonzález Rodríguez, Juan Jesús
dc.contributor.authorNovo Vázquez, María Amparo 
dc.date.accessioned2013-01-30T10:19:11Z
dc.date.available2013-01-30T10:19:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationComunicacion y Sociedad, 24(2), p. 131-147 (2011)spa
dc.identifier.issn0214-0039
dc.identifier.urihttp://www.unav.es/fcom/comunicacionysociedad/es/articulo.php?art_id=392
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/10497
dc.description.sponsorshipThe authors gratefully acknowledge all the support received from the Centro de Investigaciones Sociológicas (CIS), which provided funding for the Project Voto racional y agenda mediática: estudio de seguimiento de la legislatura (2006-2008), which is the main empirical source for this article
dc.format.extentp. 131-147spa
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofComunicacion y Sociedadspa
dc.rights© Communication & Society - Facultad de Comunicación - Universidad de Navarra
dc.rightsReconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceSCOPUSspa
dc.source.urihttp://www.scopus.com/record/display.url?eid=2-s2.0-84861771656&origin=inward&txGid=75byHZo-VE04ZB1Hxc5hEg9%3a8
dc.titleThe role of the media agenda in a context of political polarizationeng
dc.typejournal article
dc.identifier.local20120811spa
dc.rights.accessRightsopen access


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