Show simple item record

El apoyo auditivo-visual simultáneo en la intervención gramatical en participantes con discapacidad intelectual

dc.contributor.authorMiranda Fernández, Manuela 
dc.contributor.authorMartínez López, Verónica 
dc.date.accessioned2021-01-27T10:19:07Z
dc.date.available2021-01-27T10:19:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationRevista de Educación, 2020(389), p. 117-142 (2020); doi:10.4438/1988-592X-RE-2020-389-457
dc.identifier.issn0034-8082
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/57423
dc.format.extentp. 117-142
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofRevista de Educación
dc.rights© Ministerio de Educación y Formación Profesional
dc.rightsCC Reconocimiento - No Comercial 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85087741918&doi=10.4438%2f1988-592X-RE-2020-389-457&partnerID=40&md5=311e7e8b961091eb2c1c857f2c12cf8d
dc.titleEl apoyo auditivo-visual simultáneo en la intervención gramatical en participantes con discapacidad intelectual
dc.title.alternativeSimultaneous auditory-visual support in grammatical intervention in subjects with intellectual disability
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.4438/1988-592X-RE-2020-389-457
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.4438/1988-592X-RE-2020-389-457
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Ministerio de Educación y Formación Profesional
This item is protected with a Creative Commons License