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The influence of mobile App design on emotions leads to Purchase Intention for risk avoidance cultures

dc.contributor.authorSimra, S.
dc.contributor.authorFaisal, C. M. N.
dc.contributor.authorAndrés Suárez, Javier 
dc.contributor.authorGonzález Rodríguez, Bernardo Martín 
dc.contributor.authorFernández Lanvin, Daniel 
dc.date.accessioned2023-12-04T07:42:13Z
dc.date.available2023-12-04T07:42:13Z
dc.date.issued2023-03-18
dc.identifier.citationInternational Journal of Mobile Communications (2023); doi:10.1504/IJMC.2024.10055718
dc.identifier.issn1470-949
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10651/70438
dc.language.isoengspa
dc.relation.ispartofInternational Journal of Mobile Communicationsspa
dc.rights© Inderscience Enterprises Ltd.
dc.titleThe influence of mobile App design on emotions leads to Purchase Intention for risk avoidance culturesspa
dc.typejournal articlespa
dc.identifier.doi10.1504/IJMC.2024.10055718
dc.relation.projectIDinfo:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/RTI2018-099235-B-I00/ES/MODELADO DE USUARIO PARA PERSONALIZACION DE INTERFAZ GUIADO POR ANALISIS AUTOMATICO DE PATRONES DE COMPORTAMIENTO/ spa
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.1504/IJMC.2024.10055718
dc.rights.accessRightsembargoed accessspa
dc.type.hasVersionAMspa


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