Show simple item record

El discurso matemático del profesor: ¿Cómo se produce en clase y cómo se puede investigar?

dc.contributor.authorPlanas, Núria
dc.contributor.authorArnal-Bailera, Alberto
dc.contributor.authorGarcía Honrado, Itziar 
dc.date.accessioned2018-06-07T08:57:22Z
dc.date.available2018-06-07T08:57:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationEnseñanza de las Ciencias, 36(1), p. 45-60 (2018); doi:10.5565/rev/ensciencias.2240
dc.identifier.issn0212-4521
dc.identifier.issn2174-6486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/47392
dc.description.sponsorshipEstudio realizado en el seno del Proyecto EDU2015-65378-P, MINECO/FEDER.
dc.format.extentp. 45-60
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofEnseñanza de las Ciencias
dc.rights© 2018 Núria Planas, Itziar García-Honrado, Alberto Arnal-Bailera
dc.rightsCC Reconocimiento 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceWOS:000427015900004
dc.titleEl discurso matemático del profesor: ¿Cómo se produce en clase y cómo se puede investigar?
dc.title.alternativeThe teacher's mathematical discourse: How is it produced in the classroom and how can it be researched?
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.5565/rev/ensciencias.2240
dc.relation.projectIDMINECO/FEDER/EDU2015-65378-P
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.5565/rev/ensciencias.2240
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2018 Núria Planas, Itziar García-Honrado, Alberto Arnal-Bailera
This item is protected with a Creative Commons License